Home2019-09-25T15:37:03+00:00

Edubookers is uniek!

Ervaringen van onze klanten

“Ik beveel Edubookers zeker aan! Ook verbeterpunten worden snel opgepakt. Ga zo door!”

Adri Waninge
Manager HR Emmtec Service B.V.

“Het geheel is zeer goed! Wij hebben voor Edubookers gekozen zodat medewerkers zelf kunnen kiezen. Het is makkelijk en overzichtelijk.”

Chantal Mulder
Manager HRM Luxaflex Nederland

“XS2talent werkt samen met Edubookers om alle deelnemers aan de leerrekening toegang te geven tot opleidingen. Edubookers maakt daarbinnen echt het verschil!”

Jan-Ide van Helden
Directeur XS2talent

Voor organisaties
Wij ontzorgen organisaties volledig op het gebied van opleidingen.

Lees hier meer!

Everybody Happy!

Medewerkers

  • Makkelijk zoeken & boeken met maximale keuzevrijheid

  • Zelf verantwoordelijk voor je eigen ontwikkeling

  • Klantenservice die klaar staat om jou te helpen

  • 1 plek om alle gevolgde opleidingen en behaalde certificaten te beheren

Opleiders

  • Meer inschrijvingen!

  • Volle trainingen, niet meer annuleren.

  • Volledig ontzorgd!

  • Gigantisch bereik: van eenmanszaak tot aan corporates als Philips, Eneco, Randstad, Achmea en vele anderen.

Organisatie

  • Het volledige opleidingsbeleid geborgd met 1 portaal, 1 contactpersoon en 1 factuur

  • Alle processen geautomatiseerd van autorisatie tot aan facturatie

  • Een boost voor de aantrekkelijkheid als werkgever

  • Tot 25% reductie van de opleidingskosten

Veel gestelde vragen

Vind hier het antwoord op de meest gestelde vragen of neem gewoon contact met ons op, we helpen je graag!

Kan ik ook cash betalen?2019-01-30T11:21:05+00:00

Nee, dit is niet mogelijk. Betalen kan online via iDeal, Creditcard, PayPal en in het geval van een zakelijke inschrijving ook op factuur.

Kan ik een plek reserveren?2019-01-30T11:21:21+00:00

Jazeker, dit kun je doen door contact met ons op te nemen. Wij zorgen dat er een plekje voor je wordt gereserveerd. Betaalt je werkgever? Dan kun je tegelijkertijd reserveren en goedkeuring aanvragen bij je werkgever. Klik hiervoor op de button ‘Betaalt je werkgever? Klik dan hier!’

Hoe kan ik me inschrijven?2019-01-30T11:21:39+00:00

Dit kan je heel gemakkelijk online via onze website doen. Selecteer de gewenste training, datum en locatie en klik hierna op ‘Boek nu’. Vul alle benodigde gegevens in en ga vervolgens naar de betaalpagina. Zodra de betaling is afgerond ben je ingeschreven. Wij sturen direct een e-mail naar de opleider met jouw gegevens. De opleider neemt binnen 2 werkdagen contact op voor de verdere details.

Kan ik op factuur betalen?2019-01-30T11:21:54+00:00

Onze zakelijke klanten kunnen op factuur betalen. Let op! De betaaltermijn van de factuur is 7 dagen. Lukt het niet om de betaling binnen 7 dagen te voldoen? Neem vooral contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Hoe kan ik een incompany training aanvragen?2019-01-30T11:22:16+00:00

Op de homepage boven de zoekbalk kan je klikken op ‘Incompany’. Deze optie is ook beschikbaar op de zoekresultatenpagina bij de filters aan de linkerkant onder “Leervorm”. Je wordt hierna doorgeleid naar https://www.edubookers.com/incompany. Hier dien je zo specifiek mogelijk je trainingsbehoefte te omschrijven en wij zorgen voor maximaal 3 offertes van de beste opleiders, voor de beste prijs.

Wanneer ontvang ik de adresgegevens?2019-01-30T11:22:35+00:00

Veelal worden deze al vermeld in de agenda van de specifieke training. Wanneer hier alleen de plaats wordt aangegeven, ontvang je de exacte locatie van de opleider zodra ze je inschrijving bevestigen. Wil je het graag weten voor je inschrijving? Neem dan contact met ons op en wij zoeken het adres er voor je bij.

Ik heb opleidingsadvies nodig, wat kan ik het beste doen?2019-01-30T11:23:09+00:00

We helpen je graag! Neem dan ook vooral contact op met de klantenservice. Zorg dat je zo uitgebreid mogelijk kan aangeven waar je naar op zoek bent.

Ik heb een aantal leerdoelen, maar weet niet welke opleiding ik moet kiezen. Hoe nu verder?2019-01-30T11:23:35+00:00

Geen paniek, wij staan voor je klaar! Vertel ons wat je leerdoelen zijn en wij zorgen voor het beste advies.

Kan ik mijn inschrijving nog wijzigen?2019-01-30T11:23:51+00:00

Dit is afhankelijk van een aantal factoren. Neem hiervoor altijd contact op met ons of rechtstreeks met de opleider.

Wat is het voordeel van e-learning ten opzichte van een boek?2019-01-30T11:25:30+00:00

Het leren via e-learning is een stuk interactiever dan het leren vanuit een lesboek. Bij e-learning wordt vaak gebruik gemaakt van video’s en testen waardoor je niet alleen maar aan het lezen bent.

Kan ik een e-learning training nog annuleren?2019-01-30T11:25:45+00:00

Wanneer je al een inlog hebt ontvangen en hier gebruik van hebt gemaakt, dan is het niet meer mogelijk om deze te annuleren.

Hoe kan ik een review over jullie achterlaten?2019-01-30T11:26:00+00:00

Wij houden van feedback en zijn dan ook blij met alle reviews. Je kan een review achterlaten via https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/edubookers-com.

Waar kan ik een klacht indienen?2019-01-30T11:26:13+00:00

Neem hiervoor contact met ons op. Je kan telefonisch, per e-mail of per post een klacht bij ons indienen.

Bieden jullie trainingen aan in het Engels?2019-01-30T11:26:33+00:00

We bieden een aantal training in het Engels aan. Dit staat ook vermeld in de omschrijving van de training. Kom je er niet helemaal uit? Neem vooral contact met ons op en wij zoeken het voor je uit.

Kan ik filteren op anderstalige trainingen?2019-01-30T11:26:47+00:00

Nee, dit is momenteel nog niet mogelijk, maar hier wordt wel aan gewerkt.

Bieden jullie ook trainingen aan in het buitenland?2019-01-30T11:27:01+00:00

Wij bieden trainingen aan door heel Nederland van Nederlandse opleiders. Echter komt het wel eens voor dat een opleider een bepaalde training ook in het buitenland geeft. Dit staat dan altijd duidelijk omschreven bij de betreffende training.

Wat gebeurt er met de gegevens die ik heb ingevuld?2019-01-30T11:27:20+00:00

Jouw gegevens zijn van jou! Vanzelfsprekend houden wij ons dan ook volledig aan de AVG en hebben we in ons Privacy Statement uitgebreid omschreven hoe we met je gegevens om gaan.

Kan ik ook filteren op avondcursus?2019-01-30T11:27:36+00:00

Dat is op dit moment niet mogelijk. Kom je er niet goed uit?  Neem dan contact met ons op en wij zoeken voor je uit of de cursus ook in de avonduren wordt gegeven.

Ik heb nog geen bevestiging van mijn inschrijving ontvangen. Wat nu?2019-01-30T11:27:55+00:00

Het kan zijn dat de e-mail van de opleider in je ongewenste mail terecht is gekomen. Wanneer dit niet het geval is, dan kan je contact opnemen met ons of met de betreffende opleider. Wij sturen de contactgegevens altijd mee in onze bevestiging.

Kan ik ook in termijnen betalen?2019-01-30T11:28:09+00:00

Dit is afhankelijk van een aantal factoren, neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. We denken graag met je mee!

Kan ik meerdere filters toepassen bij het zoeken?2019-01-30T11:28:29+00:00

Jazeker, je kunt er zoveel selecteren als je wilt. Hiermee zorg je voor de beste zoekresultaten.

Mijn werkgever betaalt de factuur, hoe kan ik dit het beste regelen?2019-01-30T11:28:43+00:00

Je kunt tegelijkertijd een reservering plaatsen en goedkeuring vragen aan je werkgever. Klik hiervoor op de button ‘Betaalt je werkgever? Klik dan hier!’. Wij sturen direct een mail naar je werkgever met de vraag om de reservering goed te keuren. Wanneer de reservering is goedgekeurd ontvang je direct een e-mail van ons ter bevestiging.

De startdatum staat op ‘in overleg’, wat betekent dit?2019-01-30T11:29:00+00:00

Dit betekent dat er nog geen nieuwe startdatum bekend is of dat het een 1-op-1 training betreft waarbij je zelf de datum kan bepalen. Weet je het niet zeker? Neem contact met ons op en wij kijken het voor je na.

Kan ik ook een 1-op-1 training krijgen?2019-01-30T11:29:16+00:00

Dat is zeker mogelijk. Het beste kun je hiervoor contact met ons opnemen. Wij geven je dan advies over wat je het beste kunt boeken of we brengen je direct in contact met onze opleiders.

Hoe ziet de locatie eruit?2019-01-30T11:29:33+00:00

Dit verschilt natuurlijk per locatie. Wanneer je van te voren graag meer informatie wenst over de locatie, laat het dan vooral aan ons weten. Wij vragen dan de benodigde informatie na bij de opleider.

Waarom zou ik bij jullie boeken in plaats van rechtstreeks bij de opleider?2019-01-30T11:30:15+00:00

Omdat wij het grootste, onafhankelijke boekingsplatform voor opleidingen in Nederland zijn, kunnen we je altijd de beste training bieden voor gegarandeerd de beste prijs. Daarmee besparen onze klanten gemiddeld 20% op een opleiding. Doordat wij veel inschrijvingen voor onze opleiders verzorgen garanderen zij onze klanten namelijk de beste prijs en bieden ze kortingen tot wel 50%. Daarnaast bieden ze vaak startgarantie en de mogelijkheid om tot 4 weken voor aanvang kosteloos te annuleren. En mocht de opleider de training annuleren, dan kunnen wij met meer dan 900 andere opleiders altijd een perfect alternatief bieden. Om jou te helpen met het kiezen van de beste cursus, staat niet alleen onze klantenservice voor je klaar, maar bieden we ook meer dan 20.000 evaluaties van oud cursisten. Op die manier kies jij altijd de perfecte opleiding, voor gegarandeerd de beste prijs!

Voor organisaties
Wij ontzorgen organisaties volledig op het gebied van opleidingen.

Lees hier meer!
Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden voor je pc, die ons helpen om het gebruiksgemak van het platform te maximaliseren.
Door verder gebruik te maken van Edubookers ga je akkoord met ons cookiebeleid.
Akkoord